Projekt:
Ügyfél: OW Kft. – Magyar szemüveg nagykereskedés, az Ambrossi márka tulajdonosa
Dizájn: Ötletiroda
Fejlesztés: Ötletiroda
Szövegírás: Ügyfél régi oldalának tartalmát frissítettük 2 nyelvre
Kivitelezési idő: ~ 20-30 munkaóra
Szabadi Zsoltot családunk barátjaként hosszú ideje ismertem és segítettük egymás munkáját
Az ügyfél fő elképzelése az egyszerűség és a letisztultság volt, ennek mentén több körön át egymás mellett ülve igazítottuk az első drótvázat a helyére. Sokkal nagyobb hangsúlyt adtunk a képi megjelenéseknek, és a korábban elkészült katalógus fotókat is elkezdtük használni. Sosem került tartalom feltöltésre néhány menüpont és szakasz, ezért ezekkel már nem is terveztem az új oldal design tervezése során. Megvizsgálva más nemzetközi divat weboldalakat arra jutottam, mindenképp látványos fotó slide-al terveztünk nyitni a HERO szekcióban hangulatfotókkal. Tipikus tárgyfotót messziről elkerültük most : )
Mivel az eddigi logó egy szerkesztett kép volt, de nem állt rendelkezésre a vektoros verzió, ezért ezt házon belül elkészítettük, így már minden képernyőn jól mutat a logó vektoros svg formátumban. A menü görgetésre változik, hátteret kap.
Elég sok plugin elavult volt, feleslegesen volt telepítve, a wordpress éa php verziókat is nagy ugrásokkal kellett upgradelni.
Az elkészült weboldalt ezen a linken tudod megnézni: ambrossi.com
Felhasznált technikai megoldások:
✓ Weboldal megépítése saját elképzelés alapján [ Elementor ]
✓ Facebook Pixel, Google Analytics, Search Console, TagManager
✓ Több nyelvű oldal (magyar/angol)
✓ Alap SEO keresőoptimalizálás beállítása
✓ Weboldal gyorsítása prémium megoldással [ WP Rocket ]
✓ Prémium biztonsági megoldások használata
✓ Szupergyors VPS tárhely [ Cloudways ]